lördag 6 november 2010

Melodikryss 44/10 2010-11-06 GRATTIS CORNELIA!!!

Idag faller det vita guldet över våra nejder och eftersom inga plusgrader är i sikte kanske vi kan få behålla det en tag till :P
Måste nog också ta tillfället i akt och be en utsatt del av världen om ursäkt - Förlåt!!

Nej, nu kryssar vi tycker jag! :D

På "Gamle Svarten" skulle jag också vilja rida, det låter lugnt och tryggt.

Mer cowboystuk, Rednex rockar loss... här med ett bidrag från melodifestivalen 2006 "Mama Take Me Home"

I "Farfar dansar gammal vals"  tycker inte jag heller att ngn saxofon skulle platsa, en som platsar i alla lägen är verkligen Ernst Rolf.

Mackie kniven besjöngs sedan av den fantastiske Louis Armstrong

På de positiv som jag har måste man veva för att det ska låta...

"Hörru Rut"

Signaturen från Tre Kronor får mig alltid att le :D och tänka på den läskige Per Ragnar

Cirkusprinesessan

Carl-Antons "Nu går sista visan"

Filmmusik Mariah Carey och Whitney Houston sjöng ledmotivet ur Prinsen av Egypten

"Vi bygger oss en båt"

Calle och hans grabbar får visst avsluta idag :D

"De bar å åk"

1 kommentar: