lördag 3 september 2011

Melodikryss 35/11 2011-09-03 Grattis Sebastian!! :)

Greve Danilo Danilowitsch gillar att flanera till Maxim... :)  L3 sorry 

Izabella Scorupco har tydligen en musikalisk ådra också :P V8

Zorba  L2

Jazzgossen V1

Eddie Skoller i all ära men hans förra fru Sissel Kyrkjebö har en mycket vackrare röst  L4

När man söker stundens sorger glömma - "Rosen"  V11

Leadsinger i The Ark är ju som bekant Ola Salo  L12

Från Lejonkungen hörde vi "En Värld Full Av Liv" fast på engelska då med upphovsmannen Elton John V14 + L5

Nilen  L7

Marie Serneholt med "Disconnect Me" från Melodifestivalen -09  V13 + V6

Bra  L10

Bill Haley and The Comets med "See You Later Alligator"  V10

Hyfsad imitation av Billie Holiday  L9

I mål går vi så med hjälp av Justin Bieber - gud hjälpe oss alla....  L1

BYE!


16 kommentarer:

  1. Godmorgon allesammans. Det var ett tag sedan.
    JAG HAR JOBBAT OCH VARIT PÅ RESADNE FOT.

    SvaraRadera
  2. V7 V9 V8 Stad i ljus
    L6 Ulrik Munther
    V12 Cher

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha en EGEN måne

    SvaraRadera
  4. Jag trodde inte det var någon blogg idag.
    Nu är svaret Europe

    SvaraRadera
  5. L3 Ferlin
    V14 det kan bli Olson brother

    SvaraRadera
  6. Vill ni se en stjärna

    SvaraRadera
  7. Vill NI se EN stjärna

    SvaraRadera
  8. Jo jag verkade vara själv idag

    SvaraRadera
  9. Fame
    Tack för idag, kul du kom på slutet. Nästa vecka jobb för min del.

    SvaraRadera