lördag 18 september 2010

Melodikryss 37/10 2010-09-18

Så där ja, höll på att missa inledningen men fick med mig sista tonerna ur Cornelis paradnummer "Turistens klagan"

Sen var det dags för The Real Group att bjuda upp till verklig skönsång...

Anders är i restagen, nu bar kosan till Spanien av alla ställen :D

När vi ändå är ute och reser kan vi väl förflytta oss till Andrea Bocellis hemland Italien, idag bjöd han på skönsång tillsammans med Sarah Brightman.

Ånges stolthet Takida bytte så att säga inriktning på dagens program :)

Måste säga att jag var helt ute och cyklade när det gällde visan som bl aKarin Juel sjöng, men hjälpsamma menar att det rör sig om "En prästkrage i min hand"
Vad jag däremot VET är att det var Lisa Ekdahl som gjorde "Vem Vet" :D

"Då går jag ner i min källare"

Det är inte första gången Elton John´s specialversion av "Candle in the Wind" till prinsessan Diana spelats i detta program,  och det gör absolut ingenting.

Dragspelens största motståndare Sten Broman fick sedan lite tid i etern...

Lite melodifestival, "Symfonin" med Loa Falkman.

"Om du lämnade mig nu" Miss Li och Lars Winnerbäck

Ska vi gissa att Britta Spjut får avsluta?!? :) Jo, det blev så :D

Very nice - storkbajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar