lördag 2 juli 2011

Back to originals... Grattis Jacqueline! :)

grisnit.wblogg.se

nej, det verkar inte fungera alls, kör här idag igen så får vi se nästa vecka...

Bondfilmer är alltid trevliga, här ur Åskbollen L1

Engelska Flottan V14

Lady Gaga är hur stor som helst, artistmässigt alltså :)  L2

Lucy är bra att ha många gånger, har totalt missat Taubes "Natt i Ligurien" V10

"Jag går och fiskar" och får sedan gana eller ngt synonymt med detta :)  L9

Där som sädesfälten böjer sig för vinden, står en tokig fan och böjer dom tillbaks!  V13

Dame Edna  L4 + L12

Shakira är inte lika stor som Lady Gaga, men nästan och då menar jag fortfarande artistmässigt om någon undrar :) V6

"The Winner Takes it All"  L3

Bryan Ferry  V8

Itsy bitsy spider  L11

Lite melodifestival av gamla skolan, Tommy Körberg med "Judy min vän"  L5

"Du kan ingenting ta med dig dit du går" farbror Jan Kleptoman  L7 + L15

Good Day!

29 kommentarer:

  1. Hej Har du startat en ny för dagens kryss på din originalsida? Jag hittar endast v24

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Alla. Jobb för mig idag:(

    SvaraRadera
  3. Tack Tomas. men varför måste jag hela tiden välja profil för varje gång???

    SvaraRadera
  4. @Lucy - kommenteringsfunktionen är fixad på originalsidan, men nu kan jag helt plötsligt inte publicera nya inlägg, supermysko!

    SvaraRadera
  5. Har jag missat nåt?? Grattis Jacqueline...

    SvaraRadera
  6. @Jacqueline, skaffa Google-konto så löser det sig :D

    SvaraRadera
  7. Ja, detta är verkligen omständligt, när jag ska kommentera.

    SvaraRadera
  8. När man har fiskat får man väl RENSA eller??

    SvaraRadera
  9. V10 Natt i Ligurien
    L9 Rensa fisk

    SvaraRadera
  10. När SÄDesfälten böjer sig

    SvaraRadera
  11. Var Thailand lika härligt även denna gång?

    SvaraRadera
  12. Jag tror Thailand alltid är härligt. Det sas ju att det skulle regna hela tiden, det regnade på nätterna och det är helt okej:

    SvaraRadera
  13. lod 9 kanske RENSA

    SvaraRadera
  14. bloggvärden som origialsidan ligger på har uppdaterat sin mjukvara och fixat till kommenteringsfunktionen, tyvärr liknar den ganska mycket den som finns här.

    SvaraRadera
  15. Tomas!! Vad lurade du mig till nu??? Undrar om jag gjorde rätt på google.kontot. men nu är det väl Bryan Ferry??

    SvaraRadera
  16. Bryan Ferry kommer och håller konsert i Dalhalla i sommar:D

    SvaraRadera
  17. @Jacqueline - det var väl snyggt att du kom med på bild :D

    SvaraRadera
  18. Judy min vän Tommy Körberg

    SvaraRadera
  19. "Du kan ingenting ta med dig dit du går", men nu går jag ut och njuter i solen och tack för idag

    SvaraRadera
  20. DU kan ingenting TA med dig dit du går

    SvaraRadera
  21. Tack för idag, gick ju bra trots jobb:D

    SvaraRadera