lördag 17 mars 2012

Melodikryss 11/12 2012-03-17

Japp! :D

Oräkneliga är de gånger "Loa" Falkman deltar i Melodikrysset, gör inte så mycket tycker jag, han har en skön pipa.  :)  L4

Barkaroll (tack Elisabets pappa!)  V1

Helena Bergström sjunger Jonas Gardells fantastiska melodi, ja jag gillar den! :)  L7 + L1

"Min älskling du är som EN ROS"  L5 + V9

Östen med Resten  V12

Vågar man på sig en gissning att V6 blir Reeperbahn?!?  :)

Tommy Nilsson's "Amelia"  L13 + L3

Sven-Ingvars  V8

Sanna Nielsen "Vågar du, Vågar jag"  V10

Jim Reeves  L2

Kan väl säga att jag spikade V6 :D

Lee Ann Womack "Liars Lie"  L11

Thanx & Goodbajs


26 kommentarer:

  1. Godmorgon alla. Ingen sol här idag:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morn! Här tittar den fram då och då :)

      Radera
  2. Blogspot försvann, har bytt pc nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. My bad - nytt gränssnitt för redigering gjorde att jag bluddrade bort det :(

      Radera
  3. Helena Bergström

    SvaraRadera
  4. Min älskling du är som EN ROS

    SvaraRadera
  5. Östen med Resten

    SvaraRadera
  6. Vad bra nu är ni tillbaks!!
    Vad blir det på V1???

    SvaraRadera
  7. Hörde inte riktigt V1 titeln på det klassiska stycket??

    SvaraRadera
  8. Kan det bli nåt annat??

    SvaraRadera
  9. L3 Amelia
    V8 Sven Ingvars

    SvaraRadera
  10. Sms:a min pappa....:D

    SvaraRadera
  11. Är också nyfiken Elisabeth, hur kom du fram till Barkaroll???
    Och du Tomas hade ju rätt som vanligt om Reeperbahn,

    SvaraRadera
  12. Jo det är jag E = Elisabet
    Är såå jobbigt med lösen o allt när vi ska kommentera

    SvaraRadera
  13. Lee Ann Womack.
    Tack för idag

    SvaraRadera
  14. Tack alla för idag.. Ha det fint, fint:)

    SvaraRadera