lördag 12 maj 2012

Melodikryss 19/12 2012-05-12

-[@]- Jobbar, men gör ett försök... :)

Thore Skogman  L1 + L4

"Mälarö Kyrka"  (orgel)  V7

Pugh Rogefeldt är med i Grymlings som gjorde just "Mitt bästa för dig"  L2

"Hotel California" Eagles varumärke så att säga... :)  L3

"Show me Heaven" med Maria McKee från filmen Days of Thunder som alla vi Nascar-fans har sett minst tio gånger... :D  V14

"Ulla min Ulla"  L11

Carolas "Främling" fast många... :D  V10

Loreen  - som vinner i år!!  V12

"Så skimrande var aldrig havet"  V13

Reklamfilmsmusik för Norwegian - "Ge mig vingar för pengarna"  L8

"Jag hade en gång en båt, med segel och ruff och köl"  V9 + V6

"Ett glas öl"  L5

Top Cats med bidraget från årets MF "Baby Doll"  V1

Morsning och goodbaj

25 kommentarer:

  1. Godmorgon i blåsten.

    SvaraRadera
  2. Thore Skogman på försat
    Nu är det Mälarö kyrka den gjorde väl Magnus Uggla El??

    SvaraRadera
  3. Pugh Rogerfeldt

    SvaraRadera
  4. V1 Top Cats kanske

    SvaraRadera
  5. Elisabeth: Du har förmodlingen rätt

    SvaraRadera
  6. Var det "Show me heaven" som Maria McKee sjöng?? Radiohelveten slutade funka just där :P

    SvaraRadera
  7. japp Days of thunder TomCruise

    SvaraRadera
  8. Loreen, vinner hon tro??

    SvaraRadera
  9. L8 ringar el vingar..

    SvaraRadera
  10. Så skimrande VAR aldrig havet

    SvaraRadera
  11. Jag, såg första deltävlingen i Sverige i år och det räckte, jag behövde inte se mer - hon vinner allt sa jag då... :) har förmodligen rätt :D :D

    SvaraRadera
  12. Hörde inte L8 - jobbet påkallade uppmärksamhet...

    SvaraRadera
  13. vingar Mikael Rickfors original

    SvaraRadera
  14. Jag hade en gång en båt, med segel och ruff och KÖL

    SvaraRadera
  15. ÖL, sen blir det nog top cats och sen är det helg igen. Tack för idag. Thomas kör försiktigt om ni ger er ut, och hälsa partnern

    SvaraRadera
  16. L5 öl
    V9 en
    V6 köl

    SvaraRadera
  17. Tack för idag:D

    SvaraRadera
  18. Tar det alltid försiktigt, Jacqueline :D

    SvaraRadera