lördag 14 juli 2012

Melodikryss 28/12 2012-07-14

Grattis Vickan! :D

Mats Olin sjunger som inledning idag "Jag tror på Sommaren" skriven av fader Stig L1 + V10

Tulpaner från Amsterdam.... V6

"Figaro" ur Barberaren i Sevilla av Rossini  L4

"En glad Calypso om Våren"  L5 + V12

"Petroleum" från nya albumet "Jag ser Dig" med Kent  L9

"Ett litet rött paket" + När?  L13 + L11

Eine kleine nachtmusik av Wolfgang Amadeus Mozart L1

Sophie Zelmani  L2

Vackra toner ur "Fantomen på Operan"  L7

Tango  L3

Benny Anderssons Orkester BAO  L4

Lite Taube är aldrig fel, Oxdragarsång  V14

TOTO  L8

Smådugg är heller aldrig fel - eller?!

19 kommentarer:

  1. Morron,Mats Olin

    SvaraRadera
  2. Tulpaner från
    Amsterdam

    SvaraRadera
  3. En glad calypso om VÅREN

    SvaraRadera
  4. L13 ETT litet rött paket

    SvaraRadera
  5. Ett litet rött paket
    När hjärtan klappar

    SvaraRadera
  6. vad sa han om denna var ska det va

    SvaraRadera
  7. Sophie Zelmani

    SvaraRadera
  8. Fantomen på Operan

    SvaraRadera
  9. FANTOMEN på operan

    SvaraRadera
  10. Tango
    L11 är: NÄR tvenne hjärtan slår samma slag

    SvaraRadera
  11. Allt bakom OXAR..

    SvaraRadera
  12. TOTO
    Nu ska jag försöka krya på mig till i eftermiddag då det är heldag på Gärdet med mycket musik och sång
    Tack för idag

    SvaraRadera
  13. Dugg är oerhört fel. Jag började semestern igår..
    Tack för idag!

    SvaraRadera